Jadłospis

Jadłospis 05.08.19-09.08.19 r.                                                                                                                                                                                                                                                                                           
Poniedziałek
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbata owocowa, chleb mieszany, masło, wędlina, ogórek świeży
Obiad: zupa Mcchiken z ziemniakami i zieloną pietruszką, placuszki z jabłkami, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, jogurt
 
Wtorek
I śniadanie: kawa zbożowa z mlekiem, bułka mieszana, masło, wędlina, serek twarogowy, pomidor
II śniadanie: koktajl jogurtowo-owocowy
Obiad: rosół z makaronem i zieloną pietruszką, roladki z  indyka w sosie własnym, ziemniaki z koperkiem, marchewka duszona z masłem i koperkiem, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, wafle ryżowe
 
Środa
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbatka ziołowa, chałka pszenna, masło, ser żółty, rzodkiewki
Obiad: zupa kalarepkowa z ziemniakami i zieloną pietruszką, gulasz z szynki, kasza jęczmienna lub makaron, kiszony ogórek z papryką, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc
 
Czwartek
I śniadanie: herbata z cytryną i miodem, chleb mieszany, masło, wędlina, serek mozarella, pomidor z bazylią
II śniadanie: galaretka z owocami
Obiad: zupa pomidorowa z zacierką i zieloną pietruszką, pulpety z kurczaka w sosie koperkowym, ziemniaki, kalafior z wody, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: jogurt
 
Piątek
I śniadanie: kakao, bułka kielecka, masło, wędlina z papryką tartą, pasta twarogowa z  kiszonym ogórkiem
II śniadanie: sałatka owocowa
Obiad: zupa warzywna z kaszą pęczak i zieloną pietruszką, paluszki rybne własnego wyrobu, ziemniaki puree z koperkiem, surówka z młodej kapusty, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: sok warzywno- owocowy, biszkopty niskocukrowe
 
Jadłospis 12.08.19-16.08.19 r.                                                                                                                                                                                                                                                                                           
Poniedziałek
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbata owocowa, chleb mieszany, masło, wędlina, pomidor, kiszony ogórek
Obiad: zupa ogórkowa z ziemniakami i koperkiem, makaron z twarogiem, jogurtem i owocami, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: drożdżówka z owocami
 
Wtorek
I śniadanie: kawa zbożowa z mlekiem, bułka mieszana, masło, parówka drobiowa, serek twarogowy, ogórek świeży
II śniadanie: owoc
Obiad: zupa grysikowa z zieloną pietruszką, kotleciki paryskie, ziemniaki puree z koperkiem, sałatka ogrodowa, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: jogurt
 
Środa
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbatka ziołowa, bagietka pszenna, masło, pasta twarogowa ze szczypiorkiem, rzodkiewki
Obiad: zupa Solferino z ziemniakami i zielpną pietruszką, kasza kuskus z indykiem i warzywami, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, chrupki kukurydziane
 
Czwartek
 
ŚWIĘTO
 
Piątek
I śniadanie: kakao, chleb mieszany, wędlina, pasta rybna, ogórek kiszony
II śniadanie: owoc
Obiad: zupa owocowa z makaronem, racuszki drożdżowe z jabłkami, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: chałka pszenna, masło, dżem niskosłodzony
 
Jadłospis 19.08.19-23.08.19 r.                                                                                                                                                                                                                                                                                           
Poniedziałek
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbata owocowa, chleb mieszany, masło, wędlina, pomidor 
Obiad: zupa klopsowa z ziemniakami i zieloną pietruszką,kaszka manna na mleku z musem truskawkowym, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, biszkopty niskocukrowe
 
Wtorek
I śniadanie: kawa zbożowa z mlekiem, bułka mieszana, masło, pasztet drobiowy, serek twarogowy, kiszony ogórek
II śniadanie: owoc
Obiad: krupnik z kaszą jęczmienną i zieloną pietruszką, pałki kurczaka pieczone, ziemniaki z koperkiem, surówka z marchwi i jabłka, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: jogurt
 
Środa
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbatka ziołowa, bagietka pszenna, masło, twarożek na słodko
Obiad: zupa kalafiorowa z ziemniakami i koperkiem, makaron z mielonym wieprzowym i warzywami, z sosem pomidorowym, cukinia duszona z ziołami, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, wafle ryżowe
 
Czwartek
I śniadanie: herbata z miodem i cytryną,  chleb mieszany, masło, wędlina, serek mozarella, pomidor z bazylią
II śniadanie: koktajl jogurtowo- owocowy
Obiad: kapuśniak z kiszonej kapusty z koperkiem, schab siekany z warzywami, kasza jaglana,  rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc
 
Piątek
I śniadanie: kakao, bułka kielecka, masło, wędlina, pasta serowa ze szczypiorkiem i rzodkiewką
II śniadanie: kisiel z owocami z łyżką serka waniliowego
Obiad: ryżowa na rosołku z zieloną pietruszką, pulpety rybne w sosie koperkowym, ziemniaki, fasolka szparagowa z wody, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: sok Kubuś, ciasteczka zbożowe
 
Jadłospis 26.08.19-30.08.19 r.                                                                                                                                                                                                                                                                                           
Poniedziałek
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbata owocowa, chleb mieszany, masło, parówka drobiowa, kiszony ogórek 
Obiad: zupa wielowarzywna z ziemniakami i zieloną pietruszką, naleśniki z twarogiem i dżemem z owacami, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: mus warzywno- owocowy, chrupki kukurydziane
 
Wtorek
I śniadanie: kawa zbożowa z mlekiem, bułka mieszana, masło, wędlina z pomidorem, pasta twarogowa z papryką
II śniadanie: deserek z płatkami owsianymi lub kukurydzianymi
Obiad: zupa pomidorowa z makaronem i zieloną pietruszką, bitki z indyka w sosie własnym, ziemniaki z koperkiem, buraczki tarte, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, herbatniki niskocukrowe
 
Środa
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbatka ziołowa, bagietka pszenna, masło, dżem niskosłodzony lub miód, drobne owoce
Obiad: zupa ziemnaczano- porowa z zieloną pietruszką, pierś z kurczaka z warzywami, ryż, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, jogurt
 
Czwartek
I śniadanie: herbata owocowa, chleb mieszany, masło, pasta rybna, ser żółty, kiszony ogórek
II śniadanie: truskawkowe ptasie mleczko z owocami
Obiad: rosół z zacierką domową i zieloną pietruszką, pulpety wieprzowe w sosie pomidorowym, ziemniaki z koperkiem, surówka z selera i jabłka, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, wafle ryżowe
 
Piątek
I śniadanie: kakao, bułka kielecka, masło, wędlina, serek "Płatek", pomidor
II śniadanie: sałatka owocowa
Obiad: zupa buarczkowa z ziemniakami i zieloną pietruszką, krokiety rybno-ziemniaczane,  surówka z kiszonej kapusty, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, chrupki 
 
 
 
 
 
 
 

Nasze grupy