Jadłospis

Jadłospis 02.03.20-06.03.20r.                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Poniedziałek
I śniadanie: kawa zbożowa z mlekiem, chleb mieszany, masło, parówka drobiowa, serek mozarella, pomidor
II śniadanie: sałatka owocowa
Obiad:zupa ogórkowa z ziemniakami i koperkiem, racuszki marchewkowe, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, chrupki kukurydziane
 
Wtorek
I śniadanie: mleko, bułka pszenna, masło, wędlina, ser żółty, kiszony ogórek
II śniadanie: owoc
Obiad:zupa ryżowa z zieloną pietruszką, pulpeciki "przemytnika" w sosie pomidorowym, ziemniaki z koperkiem, fasolka szparagowa z wody,
rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, chrupki kukurydziane
 
Środa
I śniadanie: herbata ziołowa, chleb mieszany, masło, wędlina, serek twarogowy, rzodkiewka
II śniadanie: budyń z owocami
Obiad: kapuśniak z białej kapusty z koperkiem, schab siekany z warzywami, kasza jęczmienna, rocieńczony sok lub woda
Podwieczorek: sok warzywno - owocowy, herbatniki niskocukrowe
 
Czwartek
I śniadanie: kakao, bułka mieszana, masło, wędlina, ser żółty, ogórek świeży
II śniadanie: owoc
Obiad:zupa warzywna z groszku i marchewki z ziemniakami i zieloną pietruszką, medaliony z indyka w sosie szpinakowym, ryż, pomidorki koktajlowe,
rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: jogurt, owoc
 
Piątek
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbata owocowa, chleb mieszany, masło, wędlina, pomidor, ogórek
Obiad: zupa prawansalska z kaszą jaglaną i zieloną pietruszką, krokiety rybno - ziemniaczane, surówka z kiszonej kapusty, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, wafle ryżowe
 
Jadłospis 9.03.20-13.03.20 r.                                                                                                                                                                                                                                                                                           
Poniedziałek
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbata ziołowa, chleb mieszany, masło, wędlina, ser żółty, pomidor, ogórek świeży
Obiad: zupa mcchiken z ziemniakami i zieloną pietruszką, naleśniki kukurydziane z truskawkami, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: mus owocowy, biszkopty niskocukrowe
Wtorek
I śniadanie: kawa zbożowa z mlekiem, bułka pszenna, masło, pasztet drobiowy, pasta twarogowa z papryką, ogórek kiszony
II śniadanie: koktajl jogurtowo - owocowy
Obiad: rosół z makaronem i zieloną pietruszką, pałki z kurczaka piczone, ziemniaki z koperkiem, surówka z selera i jabłka  z jogurtem naturalnym,
rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, chrupki kukurydziane
 
Środa
I śniadanie: herbata owocowa, chleb mieszany, masło, wędlina, ser żóty, rzodkiewki
II śniadanie: owoc
Obiad: zupa kalafiorowa z ziemniakami i koperkiem, kluseczki drobiowe w sosie ziołowym, ryż, groszek z marchewką, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: jogurt
 
Czwartek
Iśniadanie: kakao, bułka mieszana, masło, wędlina, serek twarogowy, pomidor
II śiadanie: galaretka z owocami z łyżką serka waniliowego
Obiad: zupa pomidorowa  z kluseczkami i zieloną pietruszką, zrazy borowieckie pieczone, ziemniaki puree z koperkiem, kiszony ogórek z papryką i koperkiem,
rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, ciastka zbożowe
 
 
 
Piątek
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbata czarna, bagietka pszenna, masło, dżem niskosłodzony, owoce
Obiad: zupa marchewkowa z ziemniakami i zieloną pietruszką, pulpety rybne w sosie cytrynowym, kasza jaglana, brokuł z wody,rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: jogurt, owoc
 
Jadłospis 16.03.20-20.03.20r.                                                                                                                                                                                                                                                                                           
Poniedziałek
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbata owocowa, chleb mieszany, masło, wędlina, pomidor, ogórek świeży
Obiad: zupa wielowarzywna z ziemniakami i zieloną pietruszką, makaron z twarogiem, jogurtem i owocami, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: sok Kubuś, wafle ryżowe
 
Wtorek
I śniadanie: kawa zbożowa z mlekiem, bułka pszenna, masło, wędlina z ogórkiem kiszonym, pasta serowa ze szczypiorkiem i rzodkiewką
II śniadanie: kaszka ryżowa lub zbożowa na mleku z owocami
Obiad: krupnik z kaszą jęczmienną i zieloną pietruszką,nugetsy z kurczaka, ziemniaki z koperkiem, surówka z sałaty lodowej, ogórka i rzodkiewki,
rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: herbata, chałka pszenna, masło, dżem niskosłodzony, owoc
 
Środa
I śniadanie: herbata ziołowa, chleb pszenny, masło, wędlina, serek "Płatek", pomidor
II śniadanie: owoc
Obiad: zupa ziemniaczana z zieloną pietruszką, indyk w sosie jabłkowo - cynamonowym,ryż, marchewka "mini"duszona z masłem i koperkiem, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: jogurt
 
Czwartek
I śniadanie: kakao, bułka mieszana, masło, wędlina, serek twarogowy, ogórek świeży
II śniadanie: sałatka owocowa
Obiad: zupa koperkowa z ziemniakami i makaronem, gołąbki na "opak" w sosie pomidorowym, ziemniaki z koperkiem, kalafior z wody, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: owoc, herbatniki niskocukrowe
 
Piątek
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbata owocowa, chleb pszenny, masło, twarożek na słodko, owoc
Obiad: zupa grysikowa z zieloną pietruszką, klops rybny z warzywami pieczony, ziemniaki puree z koperkiem, surówka z kiszonej kapusty, rozcieńczony sok lub woda
Podwieczorek: jogurt
 
Jadłospis 23.03.20-27.03.20 r.                                                                                                                                                                                                                                                                                           
Poniedziałek
I śniadanie: płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbata owocowa, chleb mieszany, masło, wędlina, serek Płatek, pomidor
Obiad: zupa warzywna z żółtą fasolą szparagową i zieloną pietruszką, placuszki z jabłkami
Podwieczorek: mus owocowy, biszkopty niskocukrowe
 
Wtorek
I śniadanie: kawa zbożowa z mlekiem, bułka pszenna, masło, pasta z szynki, serek twarogowy, ogórek świeży
II śniadanie: owoc
Obiad: kapuśniak z kiszonej kapusty z koperkiem, gulasz z indyka w sosie własnym, kasza jęczmienna, buraczki tarte, napój
Podwieczorek: jogurt, D: owoc, chrupki
 
Środa
I śniadanie: herbata ziołowa, chleb mieszany, masło, parówka drobiowa, ser żółty, ogórek kiszony
II śniadanie: budyń z owocami, kaszka na mleku spejalnym z owocami
Obiad: krem z brokułów z ziemniakami i zieloną pietruszką, makaron z mięsem mielonym i karmelizowaną marchewką, napój
Podwieczorek: owoc, chrupki kukurydziane
 
Czwartek
I śniadanie: kakao, bułka mieszana, masło, wędlina, pasta twarogowa ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: owoc
Obiad: zupa pomidorowa z ryżem i zieloną pietruszką, kotleciki paryskie, ziemniaki z koperkiem, surówka z selera, marchwi,
kiszonego ogórka, jabłka i pora z jogurtem, napój
Podwieczorek: jogurt, owoc, D: owoc, bułka z masłem i dżemem
 
Piątek
I śniadanie:płatki śniadaniowe na mleku
II śniadanie: herbata z miodem i cytryną, chleb pszenny, masło, wędlina, pomidor, ogórek świeży
Obiad: żurek z jajkiem i majerankiem, pulpety rybne w sosie warzywnym, ryż, fasolka szparagowa, napój
Podwieczorek: muffinki z malinami
 
 
 
 
 
 
 

Nasze grupy